torek, 19. november 2013

Animacija, simulacija, interakcija

Za izdelavo animacij, simulacij in interakcij lahko uporabimo naslednje programe:
  • Scratch - z njim, lahko programiramo interaktivne zgodbe, igre in animacije. Zasnovan je posebej za mlajše od 8 do 16, vendar ga uporabljajo ljudi vseh starosti. Pomaga predvsem mladim pri ustvarjalnem razmišljanju.
  • Pencil - omogoča, da ustvarite tradicionalno ročno narisano animacijo (risanka) s bitno ali vektorsko grafiko. Potrebno je veliko časa, natančnosti in potrpežljivosti. Uporabljajo ga predvsem tisti, ki radi rišejo.
  • Photoscape - gre za preprost in zabaven program za urejanje grafike, izdelovanje animacij. Je več namenski, saj v njem lahko tako rekoč slike obdelamo, izboljšamo, obrežemo, uravnavamo barve, spreminjamo velikost, izdelujemo projekcije in animacije. Je pa res, da zaradi preprostosti lahko naredimo bolj preprosto animacijo, saj ima manjšo izbiro prehodov iz slike v sliko.


   (vir: Photoscape)

Slednjega sem tudi sama izbrala za izdelavo svoje animacije o družabnih omrežij. Photoscape se mi je zdel najbolj primeren, preprost in nenazadnje tudi zabaven. V njem sem na preprost način odprla slike, ki sem jih izdelala v programu PhotoFiltre ter jih časovno razporedila eno za drugo. V programu sem ustvarila animacijo polno slik, katera se mi zdi zanimiva za otroke. Le ti bi skozi zabavo spoznali in se naučili nekaj osnovnega o najbolj uporabnih družabnih omrežij.                                                   



Moja animacija pa zgleda tako:


Ni komentarjev:

Objavite komentar