ponedeljek, 25. november 2013

Predstavitev

Sama sem predstavitev naredila v Prezi-ju. Poleg predstavitev lahko v njem ustvarjamo pripovedovanje zgod. Zanimiv je predvsem zaradi prehajanja iz ene prosojnice v drugo. V njem si lahko sami urejamo postavitev prosojnic, z malo ustvarjanja lahko naredimo zelo zanimivo in lepo predstavitev.

(vir: Wikipedia)

Za to predstavitev sem se odločila, da jo naredim v nekem programu, ki ga še nisem uporabljala. Do zdaj sem delala v PowerPoint-u. Veliko sem slišala o Prezi-u, zato sem se tudi zanj odločila. Najbolj so me prepričali elegantni prehodi iz prosojnice v prosojnico. Dopade se mi tudi enostavno vnašanje ter nastavljanje posnetkov iz interneta in slik. Na izbiro imaš nekaj tem  predstavitev, oblike prosojnic, razne figure in drugo. Z malo domišljije in veliko ustvarjalnosti, lahko ustvarimo z njim zelo dobro predstavitev.

Predstavitev je o družabnih omrežjih. Ker je namenjena osnovnošolcem, sem se odločil, da dam poudarek na nevarnosti na družabnih omrežjih. Otroci se ne zavedajo vseh nevarnosti in o njih nič ne vedo, zato mislim, da je ta moja predstavitev zelo koristna za njih. Ker pa so otroci in je treba vzbuditi pozornost, sem se odločila predvsem za veliko posnetkov in slik ter zelo malo besedila. Menim, da si otroci tako najbolj zapomnijo in marsičesa naučijo. 
Predstavitev si lahko ogledate TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar