ponedeljek, 9. december 2013

Miselni vzorec in diagram poteka

Miselni vzorec predstavlja celotno podobo neke snovi. V njem je besedilo skrčeno na pomembne in ključne besede, s čimer dobimo pregledno in smiselno povezano celotno podobo snovi. Prihrani nam čas pri zapisovanju, branju in ponavljanju. Ker je odprt na vse strani, omogoča stalno dopolnjevanje in posodabljanje.
(vir: miselni vzorec)

Na enak način sem tudi sama ustvarila svoj miselni vzorec s temo družabna omrežja. Za izdelavo sem se odločila za enostaven program XMind. Izbrala sem eno izmed tem miselnih vzorcev,barvo, ozadje, na lahek način sem si izbrala pozicijo oblačkov in puščic, najbolj mi je pa všeč funkcija dodajanje slik in videoposnetkov iz YouTube-a.

(vir: slika)

Moj miselni vzorec:


(za naložitev pritisnite TUKAJ.)


Diagram poteka je diagram za prikaz možnih poti podatkov skozi sistem oz. program ali eden izmed načinov zapisa algoritma. Uporabljamo ga za opis poteka operacij določenega računalniškega programa. Diagram prikazuje natančno zaporedje operacij, ki jih program pri obdelavi podatkov izvede.
(vir: Wikipedia)

Diagram poteka sem naredila v programu Lucidchart. Je enostaven, sam določaš pozicije oblačkov in puščic, pravtako si lahk izbereš temo diagrama poteka. Zmotilo me je le to, da nima možnosti nalaganja videoposnetkov iz spleta. Skozi korake sem obrazložila kako se lahko registriramo na Facebook. Prisotne slike sem sama obrezovala iz strani Facebook, pri zadnji točki, pa sem še dodala link do videa iz projektne naloge "Zajem zaslona", ki je nekako nadaljevanje po registraciji.

(vir: slika)


Moj diagram poteka:

(za ogled pritisnite TUKAJ.)


Ni komentarjev:

Objavite komentar