ponedeljek, 16. december 2013

Video in ...tube

Tri viri iz YOUTUBE:

  1. Družabna omrežja




Tri viri iz TEACHERTUBE:


Na YouTube sem tudi sama objavila svojo delo in sicer zajem zaslona Facebook.


Pred naložitvijo posnetka na YouTube se je potrebno vpisati s klikom na "Prijava". Vpišemo uporabniško ime in geslo ter kliknemo na "Prijava". Zdej lahko kliknemo na "Prenesi". S klikom na "Izberite datoteko za prenos" lahko naložimo svoj posnetek. Vpišemo še podatke o posnetku:
  • Naslov posnetka
  • Opis, kaj prikazuje posnetek
  • Oznake - napišemo nekaj ključnih besed o posnetku, kot je kraj dogajanja, kdo je na posnetku...
  • Kategorija v katero spada naš posnetek
  • Zasebnost - označimo ali naj bo posnetek javni, zaseben ali neobjavljen.
Nato kliknemo na gumb "Shrani spremembe".
Ko je posnetek naložen, mu je določen URL naslov.


Na YouTube sem našla posnetek o nevarnostnih na internetu. Ker mislim, da so otroci malo osveščeni o tej temi, sem se odločila, da prav o tem pripravim eno učno uro za otroke. Na zanimiv način sem jo ustvarila na spletni strani TED-Ed. Z naslovom "Learning and preventing the dangers of the internet", dodala sem opis posnetka, par vprašanj za učence ter na koncu dodatno snov, za tiste, ki jih to zanima. Pustila sem odprto tudi diskusijo, če hoče kdo še kaj dodat ali komentirat.
Za ogled pritisnite TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar